Alla inlägg under april 2015

Av Sandra Johansson - 28 april 2015 22:04

Tjäää igen! Är på jobbet nu, kör sista natten sen ledig resten av veckan.. Ska testjobba på ett jobb imorgon i Stockholm, blir mitt tredje jobb isf haha.. Äh, är man rastlös så är man. Inte hänt mkt idag förutom att jag var till min läkare, fått nytt recept å tog blodtryck å vägde mig. Gått ner sammanlagt 13.6kg på 4 månader nu.. Känns grymt skönt! Ska försöka börja träna nu oxå, har ju gymkort och det så bara köra egentligen, men brukar vara så slut när jag kommer hem.. Ska försöka köra på morgonen så får väl se hur det går.. Måste börja med det och få styrka i knäna eftersom dom börjar pajja ihop helt :( jaja, ska jobba här nu.

Av Sandra Johansson - 27 april 2015 23:07

halååådär, är på jobbet just nu.. Alltså jag är verkligen värdelös på det här med att komma ihåg vad jag ska göra, och det här med blogga ? jag tycker inte det är så himla kul å Skriva och så men har ju försökt göra det eftersom jag har så många vänner som bor långt bort.. Ja vad har hänt då.. Jag var ute i fredags och festade och det vart rätt mkt, sen jobbade jag på kvällen, sen var jag ut igen på lördag kvällen eftersom en vän kom och överaskade så vart rätt mkt den här helgen, sov inte på två dygn och kände av det idag något fruktansvärt.. Ångest från helvetet och mått piss rakt igenom typ ? nä, nu får de bli lite lugnt med sånt där.. Ska ut på valborg bara sen får de bli en chill period haha ? lyckligtsvis gör jag ju inte bort mig på fyllan men bakisångesten är fan inte kul när man redan har tusen grejer i huvudet och jag vill inte fucka upp saker som jag tycker om. Jag lyckas alltid göra det utan att mena det.. Nä, nu ska jag försöka jobba lite här så ska jag försöka komma ihåg att blogga mer oxå ?fet textfet textfet textkursiv text

Av Sandra Johansson - 6 april 2015 17:00

Är i kumla just nu hos en av mina närmsta vänner med en annan vän, vi ska mysa hela veckan här är tanken.. Hon ska dock jobba fram till fredag men bara dag.. Så blir nog bra! Nu sitter vi och snackar å myser och kommer nog göra det resten av dagen.. Haha shit vilket intressant inlägg.. Men verksr ju ha jävligt många som är intresserade av mitt liv med tanke på unika besökare så ska väl försöka skriva lite oftare iaf haha..

Av Sandra Johansson - 1 april 2015 00:09

Oj glömt blogga helt igen nu.. Idag är det tisdag å har varit med min bror typ överallt.. Vi åkte först till tom tits, sen till Aquaria och sen till Kista.. heeeelt slut nu men har varit en jätte bra dag faktiskt.. Var in på akuten igår morse vid 06 för mådde riktigt jävla piss, fick behandling direkt och mådde bättre redan några timmar efter.. Ville helt ärligt hellre dö än att utså det där alltså.. Nu ska jag försöka sova lite, är helt slut då jag sov som en kratta inatt... Skriver igen när jag kommer på det!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards