Alla inlägg under maj 2015

Av Sandra Johansson - 23 maj 2015 11:44

Är på jobbet, helt slut i hela kroppen.. Jobbat dubbelt hela veckan och det känns verkligen nu.. Spänd överallt och inte fan får man massage av nån inte :) ikväll blir det myskväll för mig då jag jobbar imorgon 08-20 igen, sen nästa helg drar vi till örebro och röjer på Metallsvenskan! Ska bli as kul, längtar som fan! Skönt å komma iväg härifrån ett tag, riiiiktigt less på att vara här! Snart är det iallafall sommar och det finns inget annat jag behöver mer än det just nu..

Av Sandra Johansson - 21 maj 2015 20:12

är på jobbet, sååå jäkla seg idag så det finns inte.. Kör sista dubbelpasset nu sen vanliga pass resten av helgen.. Tar på kroppen men känns mer i plånboken sen och det behövs inför sommaren :D idag har vart en rätt ojämn dag annars, upp å ner i humör så det finns inte å minsta lilla får mig att brista helt. Men Men, allt går vidare ändå..

Av Sandra Johansson - 19 maj 2015 18:54

Av Sandra Johansson - 17 maj 2015 23:14

överlag har jag haft en as mysig helg med alla mina hjärtan och haft lite äventyr. vi var och kollade på fronda i fredags, vetefan varför men nostalgitripp var de ju iaf.. roligt hade vi oavsett! Igår myste jag och Amanda och somnade typ 20 vilket var riktigt skönt eftersom jag har en rätt jobbig vecka framför mig, men det gör inget när jag har något att se fram emot! Idag har jag och amanda hållt på och fixat osv inför flytten typ och haft mysdag deluxe. Och nu på kvällen har jag haft jätte mysigt oxå! Nu blir det att sova så jag orkar allt imorgon.. Toppen helg iaf! :)

Av Sandra Johansson - 17 maj 2015 23:00

har inte så mycket att skriva.. känner mig rätt less på människor just nu. känns som folk bara kastar runt ord som om dom inte har någon betydelse och skiter i vad dom betyder för andra... Men men, det är inte ett dåligt liv bara en dålig dag, and thank fuck for that.

Av Sandra Johansson - 15 maj 2015 08:36

äntligen fredag efter en väldigt lååång å tung vecka, mycket jobbigt som hänt och som jag blivit rätt ledsen av.. Men det finns inget annat än att härda ut och ta sig vidare. Är på jobbet nu och slöar, as tråkigt väder då de blåser som satan och regnar.. Ikväll kommer mina två hjärtan hem och jag kommer krama sönder dom, saknat dom så otroligt mycket <3

Av Sandra Johansson - 8 maj 2015 18:40

Kör en bildbomb och en jävla stor sneakpeak på vad som finns i min mobil i brist på liv hehehe

Av Sandra Johansson - 8 maj 2015 16:21

Ta mig tillbaks,
tillbaks till skogen där vi fann en annan värld.
Det var vi som skrev historierna där.
Krävdes så lite för att bygga nåt så magiskt.
Ta mig tillbaks, till alla uppenbarelser från MTV.
Lika mäktigt som vårt stadsfyrverkeri,
tänker tillbaks på hur det var ett annat liv.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards