Direktlänk till inlägg 4 maj 2015

Måndag

Av Sandra Johansson - 4 maj 2015 19:59

ska åka och jobba snart, fortfarande helt slut efter den här helgen.. Nu börjar min jobbrusch för sommaren så kommer inte bli mkt mer utgång på ett tag nu, och det är väl lika bra med tanke på min jävla värk i lederna jag får.. Jobbar hela denna vecka fram till söndag sen förhoppningsvis nästan hela nästa oxå. Känns skönt då jag alltid mår som bäst i huvudet när jag jobbar! :) men har haft jäääävligt kul denna helg hur som och är alltid glad när alla mina vänner från runt om i Sverige kommer hit! Det är med er mitt hjärta är <3 Har oxå träffat många nya människor som jag är väääldigt glad att jag träffat! Mitt liv börjar äntligen rulla på som vanligt efter allt jag gjorde i januari och saker börjar lägga sig nu och komma in i vardagen och känns hur skönt som helst. Känns sjukt när jag tänker på hur långt jag kommit på bara ett år.. Jag är otroligt stolt över mig själv och är glad att jag har dom jag har runt mig, och äntligen förstått att blod inte alltid är tjockare och man gör sin egen familj. Jag har min och värdesätter er mer än något annat. Ni är otroliga som orkat med mig <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Du

Av Sandra Johansson - 6 augusti 2015 12:52

Du är det bästa som någonsin hänt mig ??

Av Sandra Johansson - 5 juli 2015 23:35

Har inte skrivit här på ett tag så langar på lite bilder istället så slipper jag skriva så mycket.. #lat hehe. ...

.

Av Sandra Johansson - 22 juni 2015 03:39


Av Sandra Johansson - 20 juni 2015 20:07

I am hard to love: the way I switch back and forth so quickly, my emotions always shifting so swiftly? I am a pendulum, swinging too fast for you to read me; you never know if you will be greeted with sweetness or acidity, and I?m sorry. I ...

.

Av Sandra Johansson - 9 juni 2015 04:58

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards